هود آشپزخانه برند اخوان
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

اخوان به عنوان یکی از کمپانی های معتبر و فعال در زمینه تولید  هود در ایران با فعالیت بیش از دو دهه خود باعث شده تا خیلی از افراد به این برند علاقه پیدا کنند. هود برند اخوان از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که در قالب مشخصات فنی این دستگاه الکترونیکی معرفی می شوند. مشخصات فنی ویژگی های یک هود اند که باعث شناخت بیشتر هود و میزان کیفیت و عملکرد آن می شوند. مشخصات فنی هود شامل :

  • کنترل پنل شیشه ای
  • دارای سیستم حس گر حرکت دست
  • موتور با قدرت ۲ هزار وات درر ساعت
  • موتور بی سروصدا و صدایی کمتر از ۵۸db
  • دارای فیلتر های آلومینیومی
  • قدرت و سیستم مکش بسیار بالا

برای راهنمای رایگان خرید هود آشپزخانه برند اخوان  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

انتخاب هود مناسب آشپزخانه

برای داشتن یک دکور کاملا شیک نیاز است که برای تهیه تمامی وسایل و تجهیزات آشپزخانه قوانین خاصی را رعایت کنید و هر وسیله ای را مطابق با دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنید. در کل برای انتخاب هود مناسب آشپزخانه باید میزان مکش، سایز، مدل، موتور و مابقی قطعات و ویژگی ها را بررسی کنید. مکش یک هود متناسب با نیاز شما تهیه می شود بنابراین اگر پخت و پز شما زیاد است پس باید از هودی که توان موتور بالا و قدرت مکش بیشتری دارد استفاده کنید.

چرا هود برند اخوان

از بین تمامی برند های هود آشپزخانه چرا هود برند اخوان؟ به دلیل آن که برند اخوان یکی از برند های ایرانی است که بهترین هود ها را با مدرن ترین ویژگی و طراحی می سازد. از طرفی هود آشپزخانه اخوان از بهترین جنس استیل یا شیشه ساخته شده است و همان طور که گفته شد موتور آن قدرت ۲ هزار وات دارد که نتیجه داشتن چنین موتوری قدرت مکش بیشتر است.

انواع هود آشپزخانه

انواع هود آشپزخانه از نظرجنس:

  • هود شیشه ای
  • هود استیل

انواع هود آشپزخانه از نظر طرح :

  • هود جزیره ای
  • هود شومینه ای
  • هود مورب
  • هود آسانسوری
  • هود کشویی

انواع هود از نظر نوع نصب

  • هود تو کار و مخفی
  • هود زیر کابینتی

هود آشپزخانه جزیره ای

هود آشپزخانه جزیره ای کوچک ترین مدل هود آشپزخانه اخوان است که برای آشپزخانه های کوچک با پخت و پز کم کاربرد دارد. این هود با داشتن سایزی کوچک و هم چنین صفحه مکش بسیار کوچک ، پر قدرت ترین مکش را دارد و اگر فکر کنید که مکش نمناسبی ندارد کاملا در اشتباه هستید.

هود آشپزخانه زیر کابینتی

هود زیرکابینی همان طور که مشخص است در زیر کابینت نصب می شود و نکته مهم در انتخاب این هود این است که سایز آن متناسب با اجاق گاز در نظر گرفته شود به دلیل آن که مهم ترین عامل در داشتن دکوراسیون شیک اجاق گاز و هود یک اندازه است. هود زیر کابینت از مدل های قدیمی هود است تا حدودی که می توان گفت اولین مدل هود اخوان هود زیر کابینتی بود که به بازار عرضه شد.

هود آشپزخانه شومینه ای

از لحاظ طراحی هود شومینه ای بسیار زیباست و متناسب با دکوراسیون فانتزی و نیمه فانتزی است. هود شومینه مثل یک قیف برعکس که به دیوار یا سقف نصب شده می باشد. هواکش آن نیز قابلیت نصب بر روی دیوار یا سقف را دارد. هود شومینه ای معمولا از ترکیب استیل و شیشه ساخته می شود که استیل بیشتر برای محافظت از موتور این مدل هود به کار رفته است.

لیست قیمت هود آشپزخانه اخوان

قیمت هود اخوان با توجه به ایرانی بودن این برند ارزان است اما باز هم عواملی وجود دارند که باعث اختلاف قیمت در مدل های مختلف هود آشپزخانه می شوند. عواملی هم چون: جنس هود، سایز هود، موتور هود، صدای هود، گارانتی هود، ولتاژ ورودی هود  با توجه به انواعی  که دارند باعث تنوع لیست قیمت هود آشپزخانه اخوان می شوند.

از کجا هود مناسب اخوان بخریم؟

به نظر شما می توان از کجا هود مناسب اخوان خرید؟ اخوان یک برند ایرانی است پس هود های این کمپانی در همه ی فروشگاه ها و لوازم خانگی ها یافت می شود اما باید از یک فروشگاه معتبر تهیه شود. حتی چه بهتر که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید که در این صورت پیشنهاد ما خرید از فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ است. فروشگاه کالا ۱۱۸ برای فروش هود اخوان تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته و به شما کمک می کند ارزان ترین هود ها را تهیه کنید.

 نکات پس از خرید هود اخوان

پس از خرید هود اخوان این هود درب منزل با بسته بندی اورجینال تحویل شما می گردد از طرفی شما می‌ توانید هزینه هود را درب منزل پرداخت کنید. هود اخوان گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه دارد که برای اطلاع از وضعیت گارانتی یک دفترچه راهنما در کنار هود قرار دارد و شما با مطالعه آن می‌ توانید علاوه بر مشاهده ویژگی ها ، نمایندگی های اخوان را در تمامی نقاط ایران پیدا کنید.

آیا هود اخوان ارزان ترین هود است؟ نمی توان گفت هود اخوان ارزان ترین هود است چرا که تمامی برند های ایرانی در قیمت های نزدیک به هم قرار دارند اما اخوان به نسبت ویژگی هایی که دارد ارزان است.

کدام برند ایرانی بهتر است؟ برند های ایرانی همگی در راستای تولید هود بهترین هستند اما بیمکث و اخوان و استیل البرز از سایر برند ها معروف تر اند.

هود های زیر کابینتی مناسب تر اند یا تو کار؟ هود زیر کابینتی امروزه دیگر کاربرد آن چنانی ندارد چون قدیمی شده اما هود تو کار نیز به صورت مخفی نصب می شود که تاثیر زیادی بر روی دکوراسیون آشپزخانه ندارد.

کدام جنس هود مناسب تر است؟ معمولا هود ها از استیل و شیشه تهیه می شود یا هر کدام به شکل تنها یا به صورت ترکیبی. جنس شیشه ای زیبا تر است اما جنس استیل مقاومت بیشتری دارد.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: